Sunday, January 30, 2011

Εγώ ειμαι παιδί στην ψυχή

Μωρε τι μας λες;
Στην εφηβεία ειχαμε μια μικρή απαξίωση προς τους μεγάλους και το πόσο σκατά εκαναν τον πλανήτη, την ζωή τους. Βλέπαμε πως ήταν ρατσιστες (στην εποχή μου ο πατερας μου ετρωγε φρίκη μην παντρευτω Αλγερινό, ο αντιστοιχος Αλ-Μπάνο εδώ) και τα ιδανικά μας και η μη εμπειρία μας ηταν σημαία αλλα και μαντηλι στα ματια μας.
Δεν μπορούσαμε να πάθουμε τίποτα, εμείς θα αλλάζαμε τον πλανήτη, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά οταν θα μεγαλώναμε εμείς, live fast kai if you die young you leave a nice looking corpse και αλλες τετοιες μαλακίες.
Και μεγαλώσαμε. Και καναμε τις ίδιες μαλακίες.
Και φτανω στο ζητούμενο.
Βλέπω εξηντάρηδες με πέτσινο και μαλλούρα να εχουν ξεχασει οτι τους εχει φτύσει η ζωή και τους περιμένει ο Χάρος στην γωνία. Τώρα και με το Βιαγκρα, ου ου, ποιος το πιάνει το τεκνό.

Βλέπω 40δες να ντύνονται οπως οταν πηγαιναν για κατάληψη. Και να φερονται ανάλογα.
"Είμαι παιδί και μου αρεσει" λένε τα βλήματα, υποννοόντας οτι εχουν ακόμα "αθωοτητα".
Και οπως όλα τα παιδιά δεν παιρνουν καμία ευθύνη για τις πράξεις τους.
Αν εμεινε εγκυος η γυναίκα τους ενώ χωριζαν, αυτή φταιει και τους ξεγέλασε. Αν δε, ειχαν ερωμενη εκεινη την περίοδο, ως άλλα παιδιά, δεν αναγνωνρίζουν τον καρπό της πράξης τους. Αν δεν δουλεύουν, φταινε τα κόμματα και οι διασυνδέσεις τους, αν δεν πηδάνε, φταινε οι γυναίκες που ειναι καριόλες και κοιτάνε το χρήμα.
Δεν το καταλαβα αυτό ποτέ. "Είμαι ακόμα παιδί". Ε, αμα εισαι ακόμα παιδι και το απιδεικνύεις με το να πηγαινεις στην 80χρονη μανα σου να φας και να σε πλύνει, τι σκατα μου την πεφτεις ρε μπεμπη; Ψάχνεις για θετή οικογένεια; Βάλε ταλκ στο πουλάκι σου και νάνι.

Η το άλλο που λένε με μια αυταρέσκεια λες και ειναι κατι καλό ."Εγω ειμαι εγωιστής".
Δηλαδή μου λες οτι δεν εχεις την ψυχική δύναμη να αντιμετωπίσεις τα λάθη σου και βγαίνεις από πάνω ειδαλλως θα καταρρευσεις, και οτι θες ολα να γινονται οπως τα θες, οταν τα θες. Και το θεωρείς καλό.
Και αδύναμος και με IQ αμοιβάδας. Σπίτι σου κι εσυ.


Δεν την κατάλαβα αυτή την προσκόλληση στο νηπιακό σταδιο. Η και στο εφηβικό. "Εγω ειμαι φίλος με τα παιδιά μου." Ωραίος γονίος να σου πετύχει.
Σου αρεσει να το παιζεις επαναστάτης; Βγες στους δρόμους παπάρα και παλεψε για αυτα που συμβαίνουν στην χωρα. Το να παρατας καρκινοπαθή γυναικα με δύο παιδιά δεν ειναι επανάσταση, ειναι καφρίλα. Ο εφηβος εχει ορμονικές διαταραχες και σχηματίζεται ακόμα γι αυτό και εχει αυτήν την συμπεριφορα. Εσύ τι εχεις πέρα από ζαχαρο και συχνοουρία;









Η Ελλάδα ειναι μια χωρα που οι περισσότεροι πολίτες της θεωρούν εξυπνάδα την κλεψιά, μαγκιά τον τσαμπουκά, και προσόν την αναπηρία και την ανικανότητα να φροντίσει καποιος τον εαυτό του. Ολοι ειναι "ροκ" και τ@@ μας κουνιούνται.
This is Sparta;
This is Parta.

1 comment:

kstinion said...

einai aksiosimioto pos oi antres akoma kai sta 40 50 tous katafernoun na simperiferontai se megalo vathmo san anorima dekapentaxrona pou theloun ntantema...to vlepo apo tis parees tou patera mou otan eimai ellada...to ti akoune ta aftakia mou..apopsares...apo edo mexri apenanti...ase...afto pou den exun katalabei einai oti einai "paidia" me thn kaki thn enoia se afthn thn periptosh....kai mou th spaei h genikoterh apodoxh...eno ama as poume ta antistoixa ta ekane mia gunaika tha theorountan toulaxiston anohth...tespa..